متن موزیک:

 نوای نی از استاد محمدرضا شجریان 

متن موزیکی که دارین گوش میدین اینه: 

چنانم بانگ نی ، آتش بر جان زد
که گویی کس ، آتش در نیستان زد

مرا در دل عمری سوز غم پنهان بود
نوای نی امشب بر آن دامان زد

چنانم بانگ نی ، آتش بر جان زد
که گویی کس ، آتش در نیستان زد

مرا در دل عمری سوز غم پنهان بود
نوای نی امشب بر آن دامان زد

نی محزون داغ مرا تازه از لاله کند
ز جدایی ها چو شکایت کند و ناله کند
که به جانش آتش ، هجر یاران زد

به کجایی ای گل من که همچو نی بنالد ز غمت دل من
به کجایی ای گل من که همچو نی بنالد ز غمت دل من

جز ناله ی دل نبود از عشقت حاصل من

گذری به سرم ، نظری بر چشم ترم
که از غم تو قلب رهی خون شد و از دیده برون شد
نوای نی گوید کز عشقت چون شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد