روبات دروغ سنج:


پدری، یه روبات دروغ سنج میخره که با شنیدن دروغ سیلی میزده تو گوش دروغگو
تصمیم میگیره سر شام امتحانش کنه

پدر: پسرم، امروز صبح کجا بودی؟
پسر: مدرسه بودم
روبات یه سیلی میزنه تو گوش پسره

پسر: دروغ گفتم، رفته بودم سینما
پدر: کدوم فیلم ؟
پسر: تهران 1500
روبات یه سیلی دیگه میزنه تو گوش پسره

پسر: یه فیلم "سکسی" بود
پدر: چی ؟؟؟؟؟؟؟ من وقتی همسن تو بودم
نمی دونستم "سکس" چیه
روبات یه سیلی میزنه تو گوش پدره

مادر: ببخشش عزیزم،هرچی باشه اون پسرته دیگه ...
روبات یه سیلی میزنه تو گوش مادره
 

نظرات 1 + ارسال نظر
magam سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 http://don-joker.blogsky.com

جالب بود خوشمان آمد.!!
آخ چرا میزنی
خیلی خب بابا دروغ گفتم عالی بود کیف کردم

از اینکه وقت گذاشتی متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد